Marketing w branży budowlanej

W dniu 30 marca br. w leszczyńskim ratuszu odbyła się konferencja pt. „Marketing w branży budowlanej. Strategia marki. Promocja. Relacje partnerskie”.

Do grona prelegentów zaproszono specjalistów, którzy posiadają wiedzę z zakresu tworzenia strategii marketingowych w budownictwie oraz praktyków z firmy, których strategie budowania marki przekładają się na sukcesy na rynku budowlanym.

Piotr Drygas, dyrektor marketingu Grupy Nickel zaprezentował uczestnikom konferencji założenia strategii marketingowej firmy budowlanej PTB Nickel.

Wśród prelegentów znaleźli się również naukowcy z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Politechniki Częstochowskiej, którzy przedstawili zagadnienia teoretyczne dotyczące min. promocji marki na rynku B2B oraz szans i barier tworzenia relacji partnerskich w branży budowlanej.

Organizatorem konferencji był Urząd Miasta Leszna.

więcej

Marketing w branży budowlanej

Promocja w sieci: widoczni
Widoczni